Suçluk - Zeytinli Hobi Bahçem

romulus

Aktif
Konum
Kayseri
Araç Markası
Sephia
Araç Renk ve Tip
Sedan
Söylenecek laf var mı bilmiyorum. Sosyal bir sorun oldu bu durum. Küfür etmekten başka bir şey gelmiyor elimden.
Bahçe duvarına kamera ile izleniyor cümlesi falan yazdirirsaniz dışardan gelen okuma bilen hayvanlar için caydırıcı olabilir hocam.
 

mustafayk

Aktif
Konum
Bolu Merkez
Araç Markası
Subaru legacy
Araç Renk ve Tip
Yeşillll
Hocam çok geçmiş olsun yaaaa.
İçim Bi tuhaf oldu.
İnsanlar nankör oluyor vicdansız oluyor.
Bu can taşıyan yavruyu nasıl bu hale getirdi :agla:
İnşallah biran önce eski sağlığına kavuşur
 
Konum
Yalova-Armutlu
Araç Markası
2009 Mazda 3 Touring
Araç Renk ve Tip
Sedan - Gri Şimşek
  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan
  • #83
Cok gecmis olsun, cok uzuldum yavrucağıza :(
Kasıtlı yapılmış gibi sanki, nasıl kıyabilir insan şuncacık yavruya aklım almıyor...
Teşekkürler.
Ben de birkaç ihtimal arasından en kuvvetli olanını iki ayaklı hayvanlara bağladım ancak ne var ki bu hayvan zihniyetlinin zihniyetini çözümleyemedim. Ne derdin vardıysa gelip bana söyleseydin ne istedin daha 3 aylık yavrudan.

Söylenecek laf var mı bilmiyorum. Sosyal bir sorun oldu bu durum. Küfür etmekten başka bir şey gelmiyor elimden.
Bahçe duvarına kamera ile izleniyor cümlesi falan yazdirirsaniz dışardan gelen okuma bilen hayvanlar için caydırıcı olabilir hocam.
Bu fikir uzun süredir aklımda hatta bizim buradaki bir kırtasiyeye böyle bir baskı yapıp yapamayacaklarını sormuş ve olumlu cevap almıştım. Ancak böyle bir levhayı asıp da içeriye giren iki ayaklının kim olduğunu öğrenme ihtimalimi ortadan kaldırmak istemedim.

Çok büyük ihtimalle bizim öğrencilerden birileri diye şüpheleniyorum, daha önce de ufak çaplı hırsızlıklar yaşadık. Kamera sistemi ile kim olduğunu çözüp gerekli reaksiyonu vermek için bir şey olmamış gibi davranıyorum şimdilik.

Hocam çok geçmiş olsun yaaaa.
İçim Bi tuhaf oldu.
İnsanlar nankör oluyor vicdansız oluyor.
Bu can taşıyan yavruyu nasıl bu hale getirdi :agla:
İnşallah biran önce eski sağlığına kavuşur
Sağolasın Mustafa hocam, insanın hayvandan daha aşağılara inmesi vakıasını yaşamış olduk.

Zeytin'den sizlere selam var bu arada, günden güne daha da fazla gezinmeye başladı çiş izinlerinde :)
IMG_20191105_190109.jpg


Ancak sarılı olmayan arka ayağının kalınlaşmış olması aklımı kurcalıyor biraz. Veterinere bilgi vermiştim geçen, sürecin iyi gittiğini, gezinmelerin iyileşme süreci olduğunu belirttiği için bu kalınlaşmanın kemik kaynama sürecinde etrafın sert bir dokuyla kaplanması şeklinde değerlendiriyorum şimdilik.
 

incirinaltı

Aktif
Konum
Hatay-Arsuz
Araç Markası
2014 Mazda3 Powersense
Araç Renk ve Tip
Kırmızı-Sedan
E43E6D69-5055-448E-A257-F5B5305EE6C9.jpeg

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu da benim zeytinlik...
 

Ekli dosyalar

Konum
Yalova-Armutlu
Araç Markası
2009 Mazda 3 Touring
Araç Renk ve Tip
Sedan - Gri Şimşek
  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan
  • #89
Nasıl oldu durumlar?
Kırık ayaklarla yerde hareketsiz halini hatıra getirdikçe hamd ediyorum ancak o güne kadarki eğitim sürecine başladığımız hatta erkek Yaman'dan daha atik, korumacı halini hatırladıkça üzüntü basıyor...

Sargıyla geçen 23. gün patisinin şişmeye başladığını farkedip veterinere danışarak sargıyı çözdüm. İlk zamanlara göre daha rahat yürüyor ancak yürüdüğündeki dengesiz adımlar rahatlıkla farkedilir durumda.


Sağ ön bileğinde de garip bir hal var (ikinci video 18. sn.), orada da kırık veya doku ezilmesi olabilir. Sağlam basamamaktan mıdır diye düşünerek tekrardan sargıyı düşünmedim, ilerleyen süreçte veterinere danışıp yapılması gerekene karar vereceğim.
 
Konum
Yalova-Armutlu
Araç Markası
2009 Mazda 3 Touring
Araç Renk ve Tip
Sedan - Gri Şimşek
  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan
  • #90
Mustafa hocam zeytin ağaçlarına her yıl bakım yapıyor musunuz.. maşaAllah iyi zeytin tutmuş.

Müstakil, bahçeli, çiftlik vari bir ev için de arazi çok güzelmiş. Allah gönlünüzde olanı hakkınızda hayırlı eylesin.
 

incirinaltı

Aktif
Konum
Hatay-Arsuz
Araç Markası
2014 Mazda3 Powersense
Araç Renk ve Tip
Kırmızı-Sedan
Mustafa hocam zeytin ağaçlarına her yıl bakım yapıyor musunuz.. maşaAllah iyi zeytin tutmuş.

Müstakil, bahçeli, çiftlik vari bir ev için de arazi çok güzelmiş. Allah gönlünüzde olanı hakkınızda hayırlı eylesin.
Bakım yapılıyor ama yer Kıraç biraz, biraz bundan biraz da zeytinin karakteristik özelliğinden verim bir yıl iyi bir yıl kötü.
Burası hem havadar hem dağ Deniz manzaralı( mesafe uzakta olsa akşam üstü manzara harika). Burası ile ilgili planım geniş kapsamlı. Yaparsam farklı bir yaşam alanı olacak. Pinterestten bir sürü resim ekledim. Havuz ve atölye olmazsa olmazım. Evi ahşap ve taş karışımı düşünüyoruz. Piyangoyu bekliyorum artık :) :) :)
Hayatta her istediğim oldu çok şükür, hayırlıysa bu da olur.
 
Konum
Yalova-Armutlu
Araç Markası
2009 Mazda 3 Touring
Araç Renk ve Tip
Sedan - Gri Şimşek
  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan
  • #93
Bakım yapılıyor ama yer Kıraç biraz, biraz bundan biraz da zeytinin karakteristik özelliğinden verim bir yıl iyi bir yıl kötü.
Burası hem havadar hem dağ Deniz manzaralı( mesafe uzakta olsa akşam üstü manzara harika). Burası ile ilgili planım geniş kapsamlı. Yaparsam farklı bir yaşam alanı olacak. Pinterestten bir sürü resim ekledim. Havuz ve atölye olmazsa olmazım. Evi ahşap ve taş karışımı düşünüyoruz. Piyangoyu bekliyorum artık :):):)
Hayatta her istediğim oldu çok şükür, hayırlıysa bu da olur.
Sulamasız o irilikte zeytin yapıyorsa kıraçlığın çok da zararı yok gibi duruyor. Belki ağacın cinsi farklıdır, bizim buralardaki ağaçlara göre daha bodur ve sık dallı. Bu sebeple bakımı/budaması yapılıyor mu diye sormuştum. Bizim buradakileri bir buduyorlarki sanki soyup çıplak bırakmışsın ağacı.

Hayalindeki gibi olmasa da benim de geniş arazide müstakil ev hayalim var ancak bunun için arazi fiyatlarının ucuz olduğu bir yerde ikamet şart. Buralarda imarlı bir dönüm arsa neredeyse 1 milyon TL'ye yakın fiyatlandırılıyor. Emeklilik ikramiyesi ile belki bir aile kabristanı alabiliriz.
 

incirinaltı

Aktif
Konum
Hatay-Arsuz
Araç Markası
2014 Mazda3 Powersense
Araç Renk ve Tip
Kırmızı-Sedan
Benim müştemilatı unutmayınız pls... :D
Atölyeye bi oda ekleriz, yemek ve temizlik öğren şimdiden :) :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sulamasız o irilikte zeytin yapıyorsa kıraçlığın çok da zararı yok gibi duruyor. Belki ağacın cinsi farklıdır, bizim buralardaki ağaçlara göre daha bodur ve sık dallı. Bu sebeple bakımı/budaması yapılıyor mu diye sormuştum. Bizim buradakileri bir buduyorlarki sanki soyup çıplak bırakmışsın ağacı.

Hayalindeki gibi olmasa da benim de geniş arazide müstakil ev hayalim var ancak bunun için arazi fiyatlarının ucuz olduğu bir yerde ikamet şart. Buralarda imarlı bir dönüm arsa neredeyse 1 milyon TL'ye yakın fiyatlandırılıyor. Emeklilik ikramiyesi ile belki bir aile kabristanı alabiliriz.
Ağaçlarda damlama sistemi var fakat suyunu almıyor diyo babam. İlaçlama yapılıyor, çapa yapılıyor, ağaçlar genç olduğu için budama yapılmadı henüz.
Arsa bedava, o yüzden şanslıyım. Yaptığım bi yatırımın geri dönüşü düşündüğüm gibi olursa güzel bir yaşam alanı yaparız sanki. Yalnız ben bu yaz bişey öğrendim, sağlık ve huzur olmadıktan sonra hiçbir şeyin anlamı yok.
 
Son düzenleme:

UmitSerbest

Katılımcı
Konum
Bursa
Araç Markası
97 Mazda 323 Familia
Araç Renk ve Tip
Kırmızı Sedan
Sulamasız o irilikte zeytin yapıyorsa kıraçlığın çok da zararı yok gibi duruyor. Belki ağacın cinsi farklıdır, bizim buralardaki ağaçlara göre daha bodur ve sık dallı. Bu sebeple bakımı/budaması yapılıyor mu diye sormuştum. Bizim buradakileri bir buduyorlarki sanki soyup çıplak bırakmışsın ağacı.

Hayalindeki gibi olmasa da benim de geniş arazide müstakil ev hayalim var ancak bunun için arazi fiyatlarının ucuz olduğu bir yerde ikamet şart. Buralarda imarlı bir dönüm arsa neredeyse 1 milyon TL'ye yakın fiyatlandırılıyor. Emeklilik ikramiyesi ile belki bir aile kabristanı alabiliriz.
Biz her sene budatıyoruz abi ama yine nafile nasıl buduyorlarsa 13 basamaklı merdiven bile yetmiyor. Bölge,ilaçlama ve ağaç cinsinden fark ediyor.
48288
 
Konum
Yalova-Armutlu
Araç Markası
2009 Mazda 3 Touring
Araç Renk ve Tip
Sedan - Gri Şimşek
  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan
  • #97
Ben yazmaya devam edeyim, mesajlar toplanınca benim zeytinli hobi bahçesine taşınabilir. Zeytin işine girmek için sektörel ar-ge içindeyim :p

Biz her sene budatıyoruz abi ama yine nafile nasıl buduyorlarsa 13 basamaklı merdiven bile yetmiyor. Bölge,ilaçlama ve ağaç cinsinden fark ediyor. Ekli dosyayı görüntüle 48288
Ümit burası Fıstıklı mı?

Ya ağaçları sizden birileri budamıyor ya da hasattayken sizinkiler uzun dalların cefasıyla uğraşmıyorlar, nedir o mini gökdelen ağaçlar :D
 

suleyman

Aktif
Konum
Manisa
Araç Markası
MAZDA 6 GG AT 2.0 HB
Araç Renk ve Tip
Titanyum gri
hey maşallah bolar ne böyle cinsleri nedir ? @UmitSerbest
benimde babamdan kalan annem ile ortak bir tarlam var içinde üzüm ve zeytin var ama lakin arazi eğimli ve bende diz sırt ağrısı vs biraz ağırdan gidiyor işleri :) geçen sene artan sebze meyve fiyatlarına inat bir sürü şey ektim ve bu yaz onların tadını çıkarttım şimdide biraz kışlık sebze yeşillik grubundan ektim bakalım bekliyorum :)
 

UmitSerbest

Katılımcı
Konum
Bursa
Araç Markası
97 Mazda 323 Familia
Araç Renk ve Tip
Kırmızı Sedan
Ben yazmaya devam edeyim, mesajlar toplanınca benim zeytinli hobi bahçesine taşınabilir. Zeytin işine girmek için sektörel ar-ge içindeyim :p


Ümit burası Fıstıklı mı?

Ya ağaçları sizden birileri budamıyor ya da hasattayken sizinkiler uzun dalların cefasıyla uğraşmıyorlar, nedir o mini gökdelen ağaçlar :D
Her sene ben kendimi bildim bileli en az 10kişi toplanıp gidip topluyoruz abi :koptum: fıstıklı da ağaçlar mezarlığa gelmeden Çeşme var yan tarafı bizim
hey maşallah bolar ne böyle cinsleri nedir ? @UmitSerbest
benimde babamdan kalan annem ile ortak bir tarlam var içinde üzüm ve zeytin var ama lakin arazi eğimli ve bende diz sırt ağrısı vs biraz ağırdan gidiyor işleri :) geçen sene artan sebze meyve fiyatlarına inat bir sürü şey ektim ve bu yaz onların tadını çıkarttım şimdide biraz kışlık sebze yeşillik grubundan ektim bakalım bekliyorum :)
Çok eski ağaçlar abi belki 30 senelik vardır cinslerini ananeme sormam lazım onlar bu işin piri gibi bir şey.. Her şeyin organik olması çok güzel abi yemeğin tadını alabiliyorsun
Birde ekstra olarak bağ dediğimiz yer var bunlar selvi ile karamsar zeytin diye geçiyor. Asıl ağabeyleri var onları çekmeyi unuttum fotoğrafın 2 katı uzunluğunda
48291
 

Ekli dosyalar

Üst Alt