Mazda 2 Double Teyp

Konum
Hatay
Araç Markası
Mazda 2
Araç Renk ve Tip
Yeşil
Arkadaşlar çekirgemde CD dışında müzik dinleyemiyorum,radyo çok kötü, geri görüş kamerası da istiyorum fakat double ekran takılabilir gibi de görünmüyor. Önerilerinizi bekliyorum.
 
Son düzenleme:

ezmocesteri

Seçkin Üye
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Ankara
Araç Markası
2013 - Mazda 3 Dizel
Araç Renk ve Tip
Beyaz Sedan İmp.
Yalnız double ekran takınca ses kalitesi istediğiniz gibi olmama ihtimali yüksek, bunu da göz önünde bulundurun bence. Ben Mazda 3'e taktığımda beraberinde bir sürü daha masraf etmek zorunda kalmıştım ses için.
 

kadir

Aktif
Konum
İstanbul
Araç Markası
Mazda 3 A/T İmp. 2012
Araç Renk ve Tip
Karamio-Sedan
Yalnız double ekran takınca ses kalitesi istediğiniz gibi olmama ihtimali yüksek, bunu da göz önünde bulundurun bence. Ben Mazda 3'e taktığımda beraberinde bir sürü daha masraf etmek zorunda kalmıştım ses için.
1 dk abi daha bütçe gelmedi bütçe gelsin hele ona göre ses kalitesi , parmak kası , çizirti , siyah beyaz ekran vs vs gibi konulara girecez ;) ;) ;)
 

Domestos

JaDeD
Yönetici
Global Moderatör
Güzel bir şey olacaksa 1000 liraya kadar yolu var.
Double sistem yuvaya uymuyorsa kamera için aşağıdaki ürün türünde olanları araştırabilirsin... Radyo performansı kötü olduğunda sevdiğim müzikleri CD ye atıp öyle dinliyorum.

 
Konum
Denizli
Araç Markası
Amarok
Araç Renk ve Tip
Beyaz
44214


Pioneer in var ama baya bi tuzlu :) standart teyp takmanız için çerçevesini bulmanız gerekiyor sanırım diğer türlü imkansız
 
Konum
Hatay
Araç Markası
Mazda 2
Araç Renk ve Tip
Yeşil
  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan
  • #12
Normal bi teyp almanızı tavsiye ederim.

Diğer tercihler için arkadaşlar yazacaktır
Bütçeyi söyleyince detaya bile girmediniz ya :-D Ben meseleyi bilmiyorum bu benim ilk arabam artır o kadara güzel bir şey bulamazsın derseniz arttırırım. Bütçe yok zaten arabayı krediyle aldım :-D
 

kadir

Aktif
Konum
İstanbul
Araç Markası
Mazda 3 A/T İmp. 2012
Araç Renk ve Tip
Karamio-Sedan
Bütçeyi söyleyince detaya bile girmediniz ya :-D Ben meseleyi bilmiyorum bu benim ilk arabam artır o kadara güzel bir şey bulamazsın derseniz arttırırım. Bütçe yok zaten arabayı krediyle aldım :-D
1000 tl artık eski 1000tl değilki ;)

Marka bi ürün olmadıkca sıkıntı oluyor.

Bu beklenti ile orantılı ben fazla bişey beklemiyorum zaten dersen çevçeve alman lazım buna double var piyasaya cin malı sanırım 700tl ye falan çözersin.

Direksiyon kumandası var mı sende.

Değişiklik sonrası tekrar aktif olsun istermisin + para buda

Sanırım 1000 tl ~ universal bi ayhıt olabilir gibi
 

Üst Alt