Hangi Takıma Gönül Verdiniz?

Hangi Takıma Gönül Verdiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    78
Konum
Beyoğlu - İstanbul
Araç Markası
Mazda 3 - 2011
Araç Renk ve Tip
Touring Plus
#21

Dün Lukoil e uğradım bir baktım kart yok bulamadım taraftar kartını, haydaa dedim %4 indirim gitmesin, geçeyim istasyonun narketinden fb kart alayım hemen dedim, girdim içeriye fb kart kalmamış diğerleri çakılı dedim ne iş, abi dedi 10 gündür yok, o hemen bitiyor diğerlerinden var, bilmem anlatabildim mi

Bende iki tane birden vardı, birini attım. Ama yakıt alacak istasyon yok yakınlarımda :D
 

Domestos

(Veli Azak)
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
#24
Dün Lukoil e uğradım bir baktım kart yok bulamadım taraftar kartını, haydaa dedim %4 indirim gitmesin, geçeyim istasyonun narketinden fb kart alayım hemen dedim, girdim içeriye fb kart kalmamış diğerleri çakılı dedim ne iş, abi dedi 10 gündür yok, o hemen bitiyor diğerlerinden var, bilmem anlatabildim mi
Çok güzel bi örnek olmuş Bülent... Teşekkürler. O0
 

Bayraktar

ve Cemşid...
Yönetici
Moderatör
Konum
İzmir
Araç Markası
626 GE / 1997
Araç Renk ve Tip
Beyaz / Sedan
#36
Türkiye'deki kirli futbola 1 krş dahi kazandırmam kimse kusura bakmasın :)
Evlenince öyle olmuyor işte. :p
Ben de takım falan tutmam, kimin olduğu önemli değil zevkine izlerim kaliteli bir maç olursa da ama soran olursa Beşiktaşlıyım demek zorunda kalıyorum. Geçen yaz gardropu düzenliyoruz hatunla, benim sahip olduğum tişört sayısından çok onun Beşiktaş formaları çıktı, o kadar fanatik yani. Her maç değişen o kadroyu İstiklal Marşı gibi sayar... :D Gel de böyle bir durumda başka takımı tut, her gece diken üstünde uyursun vallahi. :koptum:
 

Oğuzhan

Aktif
Yönetici
Administrator
Konum
Aydın
#37
Evlenince öyle olmuyor işte. :p
Ben de takım falan tutmam, kimin olduğu önemli değil zevkine izlerim kaliteli bir maç olursa da ama soran olursa Beşiktaşlıyım demek zorunda kalıyorum. Geçen yaz gardropu düzenliyoruz hatunla, benim sahip olduğum tişört sayısından çok onun Beşiktaş formaları çıktı, o kadar fanatik yani. Her maç değişen o kadroyu İstiklal Marşı gibi sayar... :D Gel de böyle bir durumda başka takımı tut, her gece diken üstünde uyursun vallahi. :koptum:
Neyseki böyle bir sorunum yok :D
 
Konum
Beyoğlu - İstanbul
Araç Markası
Mazda 3 - 2011
Araç Renk ve Tip
Touring Plus
#38
Fenerbahçe haricinde, İzmirden büyük Altay, Ankaradan ise Ankaragücü'ne sempatim var. Ankaragücü inşallah süper lige çıkacak bu yıl, darısı Altay' ın başına ama çok zor maalesef.
 
Üst Alt