Bu Araç Hakkında Görüşleriniz Nelerdir? (II)

Bayraktar

Doğayı Sev Xedos'u Öp!
Yönetici
Moderatör
Konum
İzmir
Araç Markası
Xedos 9
Ara ara ilanlara düşen bir Xedos (el değiştiriyormuydu bilmiyorum). Düzgün duruyor. Xedosların bana göre handikapı derilerinin yıllara meydan okuyamaması iç mekan görüntüsünü bozması. Yenilenmeside epey pahalı, iyi bişey yaptırmak sanırım en az 3-4 bin ₺. Bu aracın derileri yenilenmiş. (Daha önce yeni değil di diye hatırlıyorum)
Fiyatıda makul, GF kasa 626'lardan bile ucuz denebilir.
Alışılmışa meydan okuyanlar ilgilense iyi olur :)

@HakanEMRE Zidooos piyasasını takip ediyor a aaa? Olacak iş değil! :rolleyes: Yoksaaaaa? :koptum:

Biz de dün Ahmet Abi ile bu aracı nereden hatırladığımızı konuşuyorduk. Plakası hiç yabancı gelmiyor.

Deri konusunda haklısın. Makyaj ile birlikte derilerdeki bu sorun iyileştirilmiş gibi fakat bizim nesilde bu problem maalesef var. Daha doğrusu belki de bir derinin +20 sene kullanılabileceğini/kullanılması gerektiğini veya hadi kullanacaksan organik derininin ihtiyacı olan periyodik bakımları bizlerin yapmayacağını düşünmemiş olabilir üreticiler. Sonuçta canlı bir malzeme ve her canlı gibi ömrü de sınırlı... ;)
Her canlı bir gün ölümü tadacaktır gibi bir şey oldu. :p
 

HakanEMRE

Aktif
Konum
Bolu-Ş.Urfa
Araç Markası
2004 - HONDA ACCORD
Araç Renk ve Tip
FÜME
Plakayı bir yerden hatırlıyorum ama çıkartamadım.
Yanlış bilmiyorsam bu aracın plakası son 4-5 senedir değişmedi. Bu aracı Mazdacı Ayhan abi 3-4 yıl önce bana tavsiye etmişti, motoru yenilenmiş bir araç olması lazım...

@HakanEMRE Zidooos piyasasını takip ediyor a aaa? Olacak iş değil! :rolleyes: Yoksaaaaa? :koptum:

Biz de dün Ahmet Abi ile bu aracı nereden hatırladığımızı konuşuyorduk. Plakası hiç yabancı gelmiyor.

Deri konusunda haklısın. Makyaj ile birlikte derilerdeki bu sorun iyileştirilmiş gibi fakat bizim nesilde bu problem maalesef var. Daha doğrusu belki de bir derinin +20 sene kullanılabileceğini/kullanılması gerektiğini veya hadi kullanacaksan organik derininin ihtiyacı olan periyodik bakımları bizlerin yapmayacağını düşünmemiş olabilir üreticiler. Sonuçta canlı bir malzeme ve her canlı gibi ömrü de sınırlı... ;)
Her canlı bir gün ölümü tadacaktır gibi bir şey oldu. :p
Evet tahmin ettiğin gibin, Zidos alacam, yetti artık bitsin bu platonik aşk :p

Kardeşim için düşük bütçeli otomatik Mazda araması favoriye aldımda bu Xedos çıktı. Parça, usta ve yakıt ön planda olduğu için bizimkilerin işine gelmez. 626 arayan için kesinlikle ilgilenmeye, düşünmeye değer bir araç.
 

drakyuz

Katılımcı
Konum
Antalya Alanya
Araç Markası
2000 Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Gümüş Gri - Sedan
Tanıyan bilen varsa talip olacam xedosa
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hakan hocam öncelik senin yazdıklarını okumadan yazdım ben
 
Son düzenleme:

Domestos

JaDeD
Yönetici
Global Moderatör
  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan
  • #464
Plaka bana da yabancı gelmedi ama çıkartamadım... Koltuk döşemeleri çok yakışmış, fiyatı da iyi gibi geldi bana. :rolleyes:
 

Bayraktar

Doğayı Sev Xedos'u Öp!
Yönetici
Moderatör
Konum
İzmir
Araç Markası
Xedos 9
Tanıyan bilen varsa talip olacam xedosa
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hakan hocam öncelik senin yazdıklarını okumadan yazdım ben
Galeriden olması takas konusunu düşünürseniz büyük avantaj. Xedos istiyorsanız kesinlikle değerlendirilebilir. ;)

Bir de ön panjur ile direksiyondaki ve bagajdaki logo farklı. Önden hasar almış ve eski tip olup yeni Mazda logolu panjur bulunamayınca bundan takılmış da olabilir; keyfi bir değişiklik yoksa tabi benim yaptığım gibi...
 

Bayraktar

Doğayı Sev Xedos'u Öp!
Yönetici
Moderatör
Konum
İzmir
Araç Markası
Xedos 9

Kaç para eder ki...
29 dan aşağı düşmedi.
Kaç lira eder bilmiyorum da ben bu kasalardan almak için o kadar para vereceksem kesinlikle makyajlısına bakardım abi. ;)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tanıyan bilen varsa talip olacam xedosa
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hakan hocam öncelik senin yazdıklarını okumadan yazdım ben
Nereden hatırladığımı hatırladım. Saçma satış sitesi Letgo'nun tek iyi yanı ilanların veritabanında saklanıyor ve hala gösteriliyor olması herhalde? :p
İlanın ne zamandan kaldığını göstermiyor fakat aracın Ankara'da satılırkenki ilanı olduğu adresten belli. Koltuk kılıfları bile yenilenmemiş o sırada. Değişeni, km'si vs gibi konularda bilgi verilmemiş. Ayrıca plakada REM Oto'nun reklamı var. Belki de bakımlarını bu servis yapmıştır da olabilir. ;)

https://tr.letgo.com/tr/i/mazda-xedos-1998_5dcc837d-fc60-4f08-89ff-0e490352541e


Evet tahmin ettiğin gibin, Zidos alacam, yetti artık bitsin bu platonik aşk :p
Bence de almalısın. Kaç kere geleceğiz dünyaya? ;)
 
Son düzenleme:

drakyuz

Katılımcı
Konum
Antalya Alanya
Araç Markası
2000 Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Gümüş Gri - Sedan
adamla görüştüm, herşeyi tıkırında diyor, revizyon görmüş mü görmemiş mi haberi yok
takas istemiyor, benim araç satılırsa bakarım artık , arayan soran var ama ciddi alıcı yok, bayramdan sonra diyen var vs vs..binmeye devam sol dizi tedavi ettirmek daha kolay gibi:)))))
 

Domestos

JaDeD
Yönetici
Global Moderatör
  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan
  • #469

Kaç para eder ki...
29 dan aşağı düşmedi.
Fiyat olarak çok kötü yerde Gf kasalar... Az daha koyup makyajlısı veya 6 almak diyesi geliyor insanın... Ayrıca aynı segmentte mondeo var ki, her türlü (fiyat,donanım,konfor) sollayıp geçer...
 

mustafayk

Aktif
Konum
Bolu Merkez
Araç Markası
Nissan maxima 2.0
Araç Renk ve Tip
Gri-bronz
Ara ara ilanlara düşen bir Xedos (el değiştiriyormuydu bilmiyorum). Düzgün duruyor. Xedosların bana göre handikapı derilerinin yıllara meydan okuyamaması iç mekan görüntüsünü bozması. Yenilenmeside epey pahalı, iyi bişey yaptırmak sanırım en az 3-4 bin ₺. Bu aracın derileri yenilenmiş. (Daha önce yeni değil di diye hatırlıyorum)
Fiyatıda makul, GF kasa 626'lardan bile ucuz denebilir.
Alışılmışa meydan okuyanlar ilgilense iyi olur :)

Az işden anlasaydm girmiştim takasa.
Takas yokmuş yala:agla:
 

Bayraktar

Doğayı Sev Xedos'u Öp!
Yönetici
Moderatör
Konum
İzmir
Araç Markası
Xedos 9

Fevcin

Sessiz
Konum
Bursa
Araç Markası
Honda Civic 1.6 ies A
Araç Renk ve Tip
Lacivert Sedan
Arkadaşlar yardımlarını önerileriniz için çok teşekkür ederim. dün ani bir karar ile 1998 model Honda Civic otomatik Sedan araç aldım.
 

MetinU

Katılımcı
Konum
İstanbul
Araç Markası
'99 Mazda 323 GT
Araç Renk ve Tip
Bordo - Sedan
Üst Alt