Beyaz Guzu - TGN 58

Konum
İzmir
Araç Markası
1992 - Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Kuğu Beyazı - Sedan
Biraz geç oldu ama mesajları okuduktan sonra yoğunluktan yazamadım. :)

Benim elimdeki cuğarayı da buzlasaydın ya gari? :D

Plakayı boyama sonra ceza yirsin? ;)
Plaka boyama iptal o zaman. :D

Hayırlı uğurlu olsun abi gülegüle kullan kazasız belasız..

ASUS_Z00ED cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Eyvallah Hasan'cım sağolasın. :)


Hayırlı olsun güle güle kullan. tek celsede bütün işlemleri halletmişin. Kazasız belasız kullanırsın inşallah.

C6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Teşekkür ederim, tek celsede halledelim diye tam da zamansız şekilde baya kastım kendimi ama sonuç içimi bir nebze rahatlattı. :)

Uleeeen geçmiş kalmışz ya.can abi tekrar dan geçmiş olsun.rabbim tekrarıni gözetmesin.
Maşallah guzu çok güzel olmuş.kurban olurum 626 ya.güle güle güzel günlerde kullanmak nasip olsun.
Geç olsun güç olmasın kardeşim. İnşallah cümlemiz kazasız belasız keyifle kullanırız guzuları. :)

Allah beterinden korusun nazardan saklasın.
Teşekkür ederim. Cümlemize inşallah. :)

Güle güle kullan Can, çok güzel olmuş kuzucuk, maşallah.
Teşekkür ederim abi, elimizden geldiğince daha iyi hale getireceğiz inşallah. :) Benimki biraz restorasyon gibi oluyor sanki. Aklımda birkaç iş daha var. Zamana yayıyorum. :)
 
Konum
İzmir
Araç Markası
1992 - Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Kuğu Beyazı - Sedan
Bir güncelleme geçelim;

Kasım ayında yaptığımız ağır bakımda üst kapak contasını da değiştirmiştik ama bir süre sonra hafif hafif üst kapakta terletme yapmaya başlamıştı. Hazır Mazda'nın %30 indirim kampanyası olmuşken contayı da siparişlere dahil ettik ve uzun süre sonra kavuştuk kendilerine. :)

af6ca7a4-97a4-4278-849c-506cb1cd320e.jpg


Daha önce Manisa'daki Hızır Otomotiv'in stoklarına dahil olup depoya geri dönmüş contamız tekrar Türkiye'ye gelerek bize ulaştı. @bayraktar Hamdi contayı kontrol ettirdi contanın durumu güzelmiş.

Dün de daha önce çok defa telefonla konuştuğum ama bir türlü yüz yüze tanışamadığım Dündar Usta'dan haftaiçi randevumu alıp cumartesi günü @bayraktar Hamdi'yle yanına gittik. Biraz sohbet muhabbet tanışma sonrası conta değişimimizi yaptık.

IMG_5182.JPG

IMG_5183.JPG


Dündar Usta çok sıcak bir insan aslında. Bunu daha önce telefonla da konuşurken fark etmiştim. Ama hem haftanın son saatleri hem de sıcağın etkisiyle epey yorulmuştu biz gittiğimizde. Soğuk bir şeyler içince hepimiz kendimize geldik ve 3'ümüz başladık muhabbete. İnanılmaz teknik bilgiye sahip. Her sorduğumuz konuya teknik terimleri de içeren cevaplarını verdi. Üstelik bilginin paylaşılması gerektiğini, meraklı olmanın, kurcalamanın çok güzel olduğunu ifade etmesi çok hoşuma gitti. Bize de eğer bu işlere meraklı olduğumuz, vakit ayırdığımız ve çaba sarf ettiğimiz taktirde gerek telefonla gerekse dükkanında her şekilde destek olabileceğini söyledi. Bu takdir edilmez de ne yapılır? :) Cumartesi olması dolayısı ile kendisi de mesaiyi bitirdi, vedalaşıp Hamdi'yle Buca'ya geçtik. Hamdi sağ olsun köftelerin üstüne bir de Buca Tostu ısmarladı, şöyle diyeyim, kesinlikle yapılacaklar listenizde Buca Tostu yemek olsun. :harika:

Bu arada Dündar Usta'ya forumdan da bahsettik. Selamları da söyledik. :) Anladığım kadarıyla kendisinin haberi yokmuş bizim forumdan. Haberi iletmiş olduk.
 
Konum
Bolu Merkez
Araç Markası
2006 Mazda 3 Dynamic
Araç Renk ve Tip
Gri-Sedan
Bir güncelleme geçelim;

Kasım ayında yaptığımız ağır bakımda üst kapak contasını da değiştirmiştik ama bir süre sonra hafif hafif üst kapakta terletme yapmaya başlamıştı. Hazır Mazda'nın %30 indirim kampanyası olmuşken contayı da siparişlere dahil ettik ve uzun süre sonra kavuştuk kendilerine. :)

Ekli dosyayı görüntüle 20073

Daha önce Manisa'daki Hızır Otomotiv'in stoklarına dahil olup depoya geri dönmüş contamız tekrar Türkiye'ye gelerek bize ulaştı. @bayraktar Hamdi contayı kontrol ettirdi contanın durumu güzelmiş.

Dün de daha önce çok defa telefonla konuştuğum ama bir türlü yüz yüze tanışamadığım Dündar Usta'dan haftaiçi randevumu alıp cumartesi günü @bayraktar Hamdi'yle yanına gittik. Biraz sohbet muhabbet tanışma sonrası conta değişimimizi yaptık.

Ekli dosyayı görüntüle 20074
Ekli dosyayı görüntüle 20075

Dündar Usta çok sıcak bir insan aslında. Bunu daha önce telefonla da konuşurken fark etmiştim. Ama hem haftanın son saatleri hem de sıcağın etkisiyle epey yorulmuştu biz gittiğimizde. Soğuk bir şeyler içince hepimiz kendimize geldik ve 3'ümüz başladık muhabbete. İnanılmaz teknik bilgiye sahip. Her sorduğumuz konuya teknik terimleri de içeren cevaplarını verdi. Üstelik bilginin paylaşılması gerektiğini, meraklı olmanın, kurcalamanın çok güzel olduğunu ifade etmesi çok hoşuma gitti. Bize de eğer bu işlere meraklı olduğumuz, vakit ayırdığımız ve çaba sarf ettiğimiz taktirde gerek telefonla gerekse dükkanında her şekilde destek olabileceğini söyledi. Bu takdir edilmez de ne yapılır? :) Cumartesi olması dolayısı ile kendisi de mesaiyi bitirdi, vedalaşıp Hamdi'yle Buca'ya geçtik. Hamdi sağ olsun köftelerin üstüne bir de Buca Tostu ısmarladı, şöyle diyeyim, kesinlikle yapılacaklar listenizde Buca Tostu yemek olsun. :harika:

Bu arada Dündar Usta'ya forumdan da bahsettik. Selamları da söyledik. :) Anladığım kadarıyla kendisinin haberi yokmuş bizim forumdan. Haberi iletmiş olduk.
Kaç gündür ortalık lar da olmadığın anlaşıldı şimdi.:D:D yarasn guzuya.güle güle güzel günlerde kullan abi:harika:
 

Domestos

(Veli Azak)
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
Dündar Usta'yı çok önceden biliyorum, iletişim adresini bularak foruma davet ettim, ancak bi kopukluk olmalı ki, icabet etmedi.

Geçmiş olsun Can. :)
 
Konum
İzmir
Araç Markası
1992 - Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Kuğu Beyazı - Sedan
Dündar usta Cihangir ustanın dükkan mı oluyor?

Conta hayırlı olsun ne kadara geldi?
Evet aynen öyle. :) Cihangir Usta, Dündar Usta'nın çalışanı oluyor. Hani @Murat 'ın traktöre ilk bakımı yaptırdığı yer de orası.

Kaç gündür ortalık lar da olmadığın anlaşıldı şimdi.:D:D yarasn guzuya.güle güle güzel günlerde kullan abi:harika:
Teşekkür ederim kardeşim, buralarda olmamamın sebepleri farklı. Bu conta değişimi konusu çok önceden planlanmıştı zaten. :)

Yarasın guzuya:harika: Dündar ustayı uzun zamandır internet ortamından bilirim gerçek ustalardan birisidir kendisi. Selamlar hayırlı işler diyelim.
Teşekkür ederim @Oğuzhan. Dündar Usta'yı ben de internet üzerinden tanıdım ilk olarak. Kendisinin yorumlarını okumak keyifli çok keyifli. Daha önce birkaç konuda kendisini telefonla aramış bilgi almıştım. Telefonda ilk defa aramama rağmen gayet net ve uzun uzun açıklayarak konuşmuştu benimle. Hani öyle kısa keseyim falan gibi bir durum olmadı hiç, tam tersi sanki bir müşterisi falan değil de bildiğin abi kardeş gibi 40-50 dk konuştuğumuzu biliyorum cruze control konusunda. Kendisi de zaten eski servis ustası. Dahası da var ama onları bir buluşmada falan denk gelirsek hatırlatırsan yüzyüze anlatırım. ;)

Dündar Usta'yı çok önceden biliyorum, iletişim adresini bularak foruma davet ettim, ancak bi kopukluk olmalı ki, icabet etmedi.

Geçmiş olsun Can. :)
Teşekkür ederim. Forumdan ilk bahsettiğimde duymadığını söyledi, hatta şaşırmıştı da öyle bir forum mu var diye. Biraz içerikten bahsettik, garaj mantığının forumda olduğunu, öyle sadece geyik olmadığını, geliştirmeler ve teknik bilgilerin de ön planda olduğunu ilettik. Belki gün olur gelir. ;)
 

Domestos

(Veli Azak)
Yönetici
Global Moderatör
Konum
Aydın-Merkez
Araç Markası
Mitsubishi Space Star
Araç Renk ve Tip
Bakır Kırmızı-MPV
Teşekkür ederim. Forumdan ilk bahsettiğimde duymadığını söyledi, hatta şaşırmıştı da öyle bir forum mu var diye. Biraz içerikten bahsettik, garaj mantığının forumda olduğunu, öyle sadece geyik olmadığını, geliştirmeler ve teknik bilgilerin de ön planda olduğunu ilettik. Belki gün olur gelir. ;)
Demek ki; iletişememişiz... :D
 
Konum
İzmir
Araç Markası
1992 - Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Kuğu Beyazı - Sedan
Konum
İzmir
Araç Markası
1992 - Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Kuğu Beyazı - Sedan
Ufak bir güncelleme geçelim.

Cumartesi günü Motul 8100 X-Clean FE 5w30 ile yağımızı değiştirdik. Orjinal hava ve yağ filtresini de taktık. İlk gözlemim motor daha sessiz gibi ama henüz hız yapamadım. Esas olarak 5. vites 3000 devirdeki sesi duymam lazım. :) Bakalım 5/30 ile eksiltme yapacak mı?

Bu arada dikkatimi çeken bir konu; son 2-3 haftadır özellikle sabahları ilk marşta 1-2 saniyelik sarsıntı oluyordu. 2 saniye sonra motor kendini topluyordu. Tam da 5000 km olmuştu yağı değiştireli. Sanırım daha önce kullandığım Mobil 10/40'ın ömrü bitti. Yağı değiştirdikten sonra herhangi bir sarsıntı olmuyor. Eğer 10/40'a tekrar geçersem farklı bir marka tercih edeceğim.
 
Konum
Bolu Merkez
Araç Markası
2006 Mazda 3 Dynamic
Araç Renk ve Tip
Gri-Sedan
Ufak bir güncelleme geçelim.

Cumartesi günü Motul 8100 X-Clean FE 5w30 ile yağımızı değiştirdik. Orjinal hava ve yağ filtresini de taktık. İlk gözlemim motor daha sessiz gibi ama henüz hız yapamadım. Esas olarak 5. vites 3000 devirdeki sesi duymam lazım. :) Bakalım 5/30 ile eksiltme yapacak mı?

Bu arada dikkatimi çeken bir konu; son 2-3 haftadır özellikle sabahları ilk marşta 1-2 saniyelik sarsıntı oluyordu. 2 saniye sonra motor kendini topluyordu. Tam da 5000 km olmuştu yağı değiştireli. Sanırım daha önce kullandığım Mobil 10/40'ın ömrü bitti. Yağı değiştirdikten sonra herhangi bir sarsıntı olmuyor. Eğer 10/40'a tekrar geçersem farklı bir marka tercih edeceğim.
Yağ değişimi hayırlı olsun güle güle güzel günlerde kullan abi..takipteym:harika:
 
Beğeniler: MX9
Konum
İzmir
Araç Markası
1992 - Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Kuğu Beyazı - Sedan
Yağ değişimi hayırlı olsun güle güle güzel günlerde kullan abi..takipteym:harika:
Sağolasın kardeşim. :)

Bu arada maşallah diyeyim ilk defa 5000 km'de yağ filtre değişimi ile yırttım çok şükür. :D Ozan Usta genel bir kontrol yaptı herhangi bir problem olmadığını söyledi. Sadece direksiyon pompasındaki daha önce 2 defa değiştirdiğimiz contadan sızıntı olmuş. Müsait bir zamanda conta değişimini yapacağız. Sonraki 5000 km bakımında epey masraf beni bekliyor muhtemelen. :agla:
 
Konum
Bolu Merkez
Araç Markası
2006 Mazda 3 Dynamic
Araç Renk ve Tip
Gri-Sedan
Sağolasın kardeşim. :)

Bu arada maşallah diyeyim ilk defa 5000 km'de yağ filtre değişimi ile yırttım çok şükür. :D Ozan Usta genel bir kontrol yaptı herhangi bir problem olmadığını söyledi. Sadece direksiyon pompasındaki daha önce 2 defa değiştirdiğimiz contadan sızıntı olmuş. Müsait bir zamanda conta değişimini yapacağız. Sonraki 5000 km bakımında epey masraf beni bekliyor muhtemelen. :agla:
O zaman arabaya binme abi bakım zamanı da gelmez böyleliklee:D:Dguzuya maşallah diyelim de nazar değmesin o zaman..inşallah bir daha ki bakimıda en ucuz maliyetle atlatrsin.
 
Konum
İzmir
Araç Markası
1992 - Mazda 626
Araç Renk ve Tip
Kuğu Beyazı - Sedan
O zaman arabaya binme abi bakım zamanı da gelmez böyleliklee:D:Dguzuya maşallah diyelim de nazar değmesin o zaman..inşallah bir daha ki bakimıda en ucuz maliyetle atlatrsin.
Binmeden olur mu hiç. Zaten son zamanlarda temizleyemiyorum da. İyice Hamdi'nin arabalara benzedi. :p Çocuklar camlara kaportalara isimler falan yazıyorlar artık. :D

Bir daha ki bakımda disk ve balatalar kesin değişecek. Amortisörlere de niyetim var da kısmet meselesi artık. :)
 
Konum
Bolu Merkez
Araç Markası
2006 Mazda 3 Dynamic
Araç Renk ve Tip
Gri-Sedan
Binmeden olur mu hiç. Zaten son zamanlarda temizleyemiyorum da. İyice Hamdi'nin arabalara benzedi. :p Çocuklar camlara kaportalara isimler falan yazıyorlar artık. :D

Bir daha ki bakımda disk ve balatalar kesin değişecek. Amortisörlere de niyetim var da kısmet meselesi artık. :)
Hayırlısi abi be..gün doğmadn neler doğar demişler.
 
Üst Alt